2014. február 10., hétfő

Rottweiler nem felejt !



Rottweiler nem felejt !



Aki egyszer kivívta haragját, soha többé nem szerezheti vissza bizalmát”



 



Sztorink régebben kezdődött, Dani hét hónapos volt mikor esti sétáinkat egy iszákos ember neveletlen, képzetlen,vad  és rendszeresen szabadon engedett német juhásza zavarta meg .
Első találkozásunk alkalmával a kb. hároméves kan kicsit megcsípte kutyámat,de sikerült elkergetnem a fiatal rottitól.
Ezután felszerelkeztem „sétapálcával”,ill. az aggódás miatt más útvonalat kerestem a sétához.

Kikértem tapasztalt tenyésztőnk véleményét is, tanácsát megfogadva vártam, segítettem kutyám fejlődését, képzését.
network.hu
 Másfél éves volt Dani, mikor  újra sétáltunk a „veszélyes övezetben”. Több alkalommal  jelölt, bepisilt a fenevad területére,majd mérgesen négy lábával egyszerre nagyokat kapart és továbbálltunk.
Két nappal ezelőtt ismét váratlanul felbukkant Néró és egyenesen Daninak rontott.







Volt kis zűrzavar, de kutyám kétszer lenyomta majd parancsomra eresztett. Ekkor Néró újra támadott,
Dani már elég mérges volt, hát adott támadójának. Ezután párzó mozdulattal lealázta támadóját, aki vérző pofával elmenekült.
Ma a kapunknál ismét megjelent a német juhász, én kiengedtem Danit, de nem került sor összetűzésre, szemezés, morgás után Néró félve meghátrált és elszaladt .
Remélem  nyugtunk lesz mostanában.
Korábban már több kiskutyát is megmart környékünkön ez a neveletlen kutya.
Nem vagyok híve a marakodásnak, viadaloknak, de megértettem, egy rottweilernek meg kell védenie magát és gazdáját!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése