2014. november 2., vasárnap

Hét kutyás vicc a hétvégére :D








Az elmúlt hetek, napok sok nehézséget, szomorúságot hoztak életünkbe. Próbálom saját magam és ismerőseim kedvét is kicsit felvidítani. Remélem sikerül derűs, vidám  perceket szerezni ezzel a hét kutyás viccel, képekkel, hogy vidáman induljon a napotok, a hetetek. 

Kellemes időtöltést, jó szórakozást kívánok!



Kutyakiállításon rottweiler kiskutyákat árulnak.

-          Az egyik érdeklődőt győzködi az eladó:
-          Eladó ez a szép fajtatiszta rottweiler.
-          És tessék mondani papírja van?
-          Minek úgysem hagyja magát becsomagolni!






   Két kutya beszélget:

-          Te, ez nem a Vágó István háza?

-          Azt hiszem, az...

-           Megjelöljük?  





Szent ég, mi történt a kezeddel? 
-          Megharapott egy kutya

-          Fertőtlenítetted? 

-          Nem tudtam,  mert elfutott.   







Mennyibe kerül ez a kutya?
-          15 000 forintba.
-          És hűséges fajta?
-          Meghiszem azt! Már vagy hatszor eladtam és reggelre mindig visszajött!






Két kutya beszélget
-          Tegnap egyedül voltam otthon, amikor megszólalt a
telefon. Felvettem és beleszóltam, hogy "vau", mire ő: Ki beszél? Erre megint beleszóltam, hogy "vau".
-          Aztán megértettétek egymást?
-          Nem tudom, én mindenesetre lebetűztem neki: v- mint Vera,
a-mint Anna, u, mint Ubul.
-          És őt, hogy hívták?
-          Marha.... vagy legalábbis ezt mondta.





Miért sírsz Pistike?
-          Mert elvesztettem a kutyámat...
-          Adj fel egy hirdetést, majd megkerül!
-          De Bácsi hiába adnék fel hirdetést, még nem tanítottam meg olvasni!



Két kutya megáll a cukrászda előtt: 
-          Bejössz velem? 
-           De ki van írva, hogy kutyáknak tilos! 
-          Na és? Ki tudja, hogy mi olvasni is tudunk?



Kellemes időtöltést, jó szórakozást!
Daniboy

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése